Göç İdaresi Genel Müdürlüğü Reçeteleri İcmal İşlemleri Hakkında


Değerli meslektaşımız;

Bilindiği gibi Türk Eczacıları Birliği ile Göç İdaresi Genel Müdürlüğü arasında imzalanan protokole göre sözleşme yapan eczanelerin; geçici koruma altındaki yabancıların Sıralı Dağıtım sistemine tabi reçete gruplarına ait reçetelerini Farmainbox sistemine girerek Bölge Eczacı Odası tarafından elektronik onayı yapılmış tek icmal listesini kuruma göndermesi gerekmektedir. 

Farmainbox işlemleri için TIKLAYINIZ.

Buna göre;

  • Göç İdaresi Sıralı Dağıtım Reçetelerinin her ayın 7’sine kadar Farmainbox sistemine manuel işlenmesi gerekmektedir.
  • Reçeteleri sisteme işlemek için;
  1. Reçete İşlemleri
  2. Göç İdaresi Genel Müdürlüğü İşlemleri (açılan sayfanın alt tarafındadır)
  3. Reçete Ekleme
  4. Reçete Tarihi (ilaçların hastaya verildiği tarih değil reçetenin yazıldığı tarih girilmelidir)
  5. Reçete Tipi
  6. Açılan ekranda bilgileri eksiksiz doldurarak reçete girişi tamamlanmalıdır.
  • Reçeteler sisteme girildikten sonra;
  1. İcmal İşlemleri
  2. Göç İdaresi Genel Müdürlüğü İşlemleri
  3. Dönem Sonlandırma
  4. Tek Liste İcmal Dökümü
  5. Tarih Başlangıç ve Bitiş o ayın ilk günü ve son günü olmalıdır.
  6. Reçeteleri Raporla
  7. Girilen reçete adeti, tipi ve tutarların kontrolü yapılmalıdır.
  8. Yazdır ve Onaya gönder tıklanarak ilgili icmal listesi Oda onayına gönderilmiş olacaktır. (Bu aşamada çıktı almaya gerek yoktur)
  • Her ayın 8’inden itibaren oda elektronik onayı sırayla yapılmaya başlanacaktır.
  • Elektronik onayın yapıldığını kontrol etmek için;
  1. İcmal İşlemleri
  2. İcmal Raporlama
  3. Reçete Tipi – Göç İdaresi G.M. Reçeteleri Tek Liste
  4. İcmal Dönemi (Bulunduğunuz ay yazmalıdır)
  5. Getir
  6. Çıkan listede yazdır simgesine tıklandığında sağ alt köşede Türk Eczacıları Birliği İzmir Eczacı Odası ve Elektronik Olarak İmzalanmıştır ifadeleri yer almalıdır.
  7. Elektronik onaylı olmayan listeler kurum tarafından kabul edilmeyecektir.

 

İZMİR ECZACI ODASI