SAĞLIKÇI KART TEMİNİ HAKKINDA


SAĞLIKÇI KART temini hakkında

İzmir Eczacı Odası ve İzmir Büyükşehir Belediyesi arasında "Eczacı" ve "Eczane Çalışanları"  nın ücretsiz ulaşımını sağlayan bir protokol imzalanmıştır.

Bu protokole göre; eczacıların ve eczane çalışanlarının "sağlıkçı kart" için yapması gereken işlemler ve detaylı bilgiler aşağıdadır.

  • İlk başvuru için kart ücreti 10 TL'dir.
  • Başvurular 04 Aralık 2021 tarihinden itibaren www.izmirimkart.com.tr adresi üzerinden online yapılacaktır.
  • Yapılan başvurular farmainbox kayıtları ile karşılaştırıldıktan sonra onay verilecek ve kartlar hazırlanacaktır.
  • 07.12.2021 tarihine kadar (bu tarih dahil) yapılacak başvurular toplu olarak basılarak İzmir Eczacı Odası’na teslim edilecek, dağıtım İzmir Eczacı Odası tarafından sağlanacaktır.
  • 07.12.2021 tarihinden sonra alınacak başvurulara ait kart teslimatları için başvuru sahibinin kart başvuru merkezlerine bizzat başvurması gerekmektedir.
  • Kayıp, çalıntı ya da yıpranma nedeni ile kart yenileme bedeli 20 TL'dir.

SAĞLIKÇI KART BAŞVURU ADIMLARI

  • https://www.izmirimkart.com.tr/ adresi üzerinden öncelikle ilk kart başvuru sekmesini seçiniz.
  • Açılan sayfada "Sağlıkçı Kartını" seçiniz ve istenen bilgiler doğrultusunda başvuru formunu doldurunuz.
  • Güncel vesikalık fotoğrafınızı kaydederek online başvuruya devam ediniz. Fotoğrafınızın kriterlere uygun olmaması halinde tarafınıza SMS ile bilgi verilecek olup, fotoğraf güncellemesi istenecektir.
  • Ödemenizi başvurunuzun son adımında kredi kartı ile veya Vakıfbank şubelerinden yapabilirsiniz. (Kart ücreti 10 TL'dir. EFT ve havale ile yapılan ödemeler kabul edilmemektedir.)
  • Ön Başvuru formu doldurulmadan bankaya ücret yatırılmaz.